25 mei 2022

Smartmedia NL

Grootste Media Site van Nederland

online vindbaar

3 redenen om je Google Ads uit te besteden

Wil jij een winstgevende advertentie neerzetten op Google? Dan kun je hier zelf tijd in steken, maar je kunt er ook voor kiezen om dit uit te laten besteden. Hierdoor hou jij tijd over voor andere belangrijke dingen en kun je ervan uitgaan dat het adverteren winstgevend zal werken. Wil je weten wat de 3 belangrijkste redenen zijn om je Google Ads uit te besteden? Lees dan snel verder!

Google Ads uitbesteden via DoubleSmart

De 3 belangrijkste redenen om je Google Ads uit te besteden op een rijtje:

  • Het is net al even kort benoemd, maar door het adverteren uit te besteden ben je hier zelf geen tijd aan kwijt. Je houdt tijd over voor andere belangrijke zaken waar je wellicht beter in bent dan in adverteren.
  • Je weet zeker dat een advertentie op de juiste manier wordt opgezet en dat het waardevol zal zijn voor je website. Je zult hierdoor meer bezoekers krijgen en dit zal uiteindelijk leiden tot meer sales.
  • Naast tijd, bespaar je ook kosten. Als je zelf begint met adverteren terwijl je hier geen verstand van hebt, kan je dit uiteindelijk meer kosten dan dat je hier iemand voor inschakelt.

Maar aan wie besteed je de Google Ads nou uit? Dit laat je doen door een Google Ads specialist. Op https://www.doublesmart.nl/google-ads-uitbesteden/ staat duidelijk uitgelegd hoe het precies in zijn werk gaat. Een Google Ads specialist weet onder andere precies hoe je een advertentie analyseert door middel van de Click Through Rate. Maar wat is dat eigenlijk?

Click Through Rate

Als je een advertentie in elkaar hebt gezet, krijg je te maken met de Click Through Rate. Dit is het aantal keer dat een advertentie gezien wordt en hoeveel keer er op de advertentie geklikt wordt. Die aantallen worden dan door elkaar gedeeld en zo ontstaat de Click Through Rate. Als je deze hebt berekend, kun je kijken of de advertentie die jij hebt gemaakt succesvol is. Je moet dan wel weten hoe je deze kunt analyseren. Als je de Google Ads laat uitbesteden, wordt dit allemaal geanalyseerd door de Google Ads Specialist. Als de Click Through Rate niet goed is, dan zorgt de Google Ads specialist ervoor dat de advertentie op de juiste manier wordt aangepast.

Een winstgevende advertentie

Laat een winstgevende ads campagne opzetten door iemand die hier gespecialiseerd in is. Focus op jouw core business en laat de Google Ads specialisten hun werk doen om jouw website winstgevend te maken. Ga voor meer informatie hierover naar https://www.doublesmart.nl/google-ads-uitbesteden/ en neem contact op met dit bedrijf als jij het wel ziet zitten om de Google Ads uit te besteden.