Wanneer je jouw bedrijf wilt laten opvallen, kan je dit onder andere doen met lichtreclame. Dit houdt in dat jouw bedrijf ook in het donker te zien is. Meestal gaat dit gepaard met felle kleuren waardoor mensen er niet omheen kunnen kijken en dat is nou net wat je nodig hebt.
Het gebruiken van lichtreclame geeft net dat beetje extra die jouw bedrijf misschien wel nodig heeft. Er zijn tal van verschillende manieren om het te gebruiken en je moet naar je bedrijf en je diensten kijken, om te beslissen welke manier bij jouw past.
Lichtreclame om op te vallen
Wanneer je een serieus bedrijf hebt, heb je voor overdag geen felle lichtreclame nodig. Lichtreclame geeft namelijk een bepaalde sfeer met zich mee, die je liever niet gebruikt voor iets serieus.
Daarentegen kan je lichtreclame wel gebruiken voor in de avond en nacht. Kies voor een lichte kleur zoals wit. Op deze manier gebruik je het licht zodat mensen de naam van je bedrijf kunnen lezen wanneer ze er voorbij lopen of langs rijden.
Je kan bijvoorbeeld je naam en logo kiezen met een materiaal waarbij je ervoor kan zorgen dat het licht er in past. Op deze manier is het logo overdag normaal en in de avond verlicht.
Geeft een bepaalde stijl
Omdat er dus verschillende kleuren en stijlen zijn om uit te kiezen, geeft lichtreclame een bepaalde indruk die goed bij een bedrijf of zaak kan werken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een coole kledingwinkel. Door gebruik te maken van de juiste kleuren of misschien zelfs wel special effects, gaat het uiteindelijk lukken om mensen aan te trekken om naar binnen te komen. Dit is juist de bedoeling bij het gebruiken van gevelreclame maar ziet er daarbij ook nog eens heel leuk uit.
Meer verhalen
Het effectief inrichten van je elektrische leaseauto voor je bedrijf
Een introductie tot oplossingen van FSS voor gebouwen
Ontdek de kracht van vlaggen voor jouw bedrijf